tisdag 10 september 2013

Kvällsläsningen räddad!

Här går man och är orolig i flera dagar. "Har brevbäraren lagt mina tidningar i fel låda?". "Har de kommit bort i postgången?". "Uppgav jag fel adress?". "Var blir mina tidningar av?".
Otålig och förväntansfull likt ett barn som väntar på julafton har jag den senaste veckan öppnat min brevlåda - bara för att upptäcka att där icke låg något av intresse.
Det gick till och med så långt att mina farhågor om felleverans eller bortkomna tidningar, i mitt sinne, omvandlades från just farhågor till ren sanning. En viss ilska började gro i djupet av denna annars så fredliga lekamen. Och så, just när jag glömt bort att jag väntar på något - så ligger båda de små paketen (eller stora kuverten, beroende på hur man ser på det) i min brevlåda på samma dag!
Lyckan är härmed fullkomlig och kvällsläsningen för flera kvällar är räddad!

Iron Fist har jag nämnt tidigare, men kolla vilka snygga omslag. Speciellt King Diamond/Mercyful Fate-omslaget är knäckande vackert!

Kiss svenska fan-klubb KAS (Kiss Army Sweden) ger ut ett av de snyggaste fanzinen alla kategorier. Tre-fyra gånger om året dimper "Destroyer" ner i brevlådan. 52 sidor på svenska och samtliga i färg! Här hittar man allt från intervjuer med nuvarande och tidigare medlemmar, djuplodande genomgångar av specifika turnéer, recensioner av böcker, skivor, konserter, informativa artiklar om sällsynta skivor, tidningar och andra samlarföremål och givetvis en massa annat Kiss-relaterat. Kort sagt är denna tidning ett måste för den med minsta intresse av Kiss.

Kolla in KAS hemsida och gå med du också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar